Bottled Life Das Geschaeft mit dem Wasser 2012 GERMAN DOKU 1080P WEB H264 - LiTTERARUM
.
Bottled.Life.Das.Geschaeft.mit.dem.Wasser.2012.GER MAN.DOKU.1080P.WEB.H264-LiTTERARUM
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Bottled Life Das Geschaeft mit dem Wasser 2012 GERMAN DOKU 1080P WEB H264 - LiTTERARUM
Bottled Life - Nestlés Geschäfte mit dem Wasser
Wie verwandelt man Wasser in Geld? Es gibt eine Firma, die das Rezept genau kennt: Nestlé. Dieser Konzern dominiert den globalen Handel mit abgepacktem Trinkwasser.
Genre: Adventure |
Laufzeit: 93 Min. |
Sprache/(Audio)n:GER
Video Stream: WEB-DL |
Audio Stream: AC3 |
Video Codec: MPEG-4 H.264 / AVC
Hoster: RG, DDL, KF |
Größe: 7068,53 MB |
Parts: 8
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]IMDb: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
nfo:
Download
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]