Hand Deine Haende auf meiner Haut 2022 German EAC3 DL 1080p AMZN WebDL AVC - l69
.
Hand.Deine.Haende.auf.meiner.Haut.2022.German.EAC3 .DL.1080p.AMZN.WebDL.AVC-l69 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Hand Deine Haende auf meiner Haut 2022 German EAC3 DL 1080p AMZN WebDL AVC - l69
手
Hand: Regie: Daigo Matsui Mit Akari Fukunaga, Akio Kaneda, Daichi Kaneko, Natsuko Obuchi Sawako enjoys taking pictures of her uncle and collecting them. The men she has dated so far have always been older than her, but she has been unable to speak well with her father, and things have been awkward. Then, Sawako's heart gradually changes as she grows closer to Mori, a co-worker of the same age.
Genre: Drama | Laufzeit: 100 Min. | Sprache/(Audio)n:GER, ENG Video Stream: WEB-DL | Audio Stream: Dolby Digital 5.1 | Video Codec: MPEG-4 H.264 / AVC Hoster: TB, DDL, KF, RG | Größe: 5502,46 MB | Parts: 6 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]IMDb: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Genre: Drama Laufzeit: 99 Min. Sprache/n: Deutsch, English Audio Stream: Dolby Digital Video Stream: WEB-DL Video Codec: MPEG-4 H.264 / AVC IMDb:[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
.: Beschreibung :.
Sawako macht gerne Fotos von ihrem Onkel und sammelt sie. Die Männer, mit denen sie bisher ausgegangen ist, waren immer älter als sie, aber sie konnte nicht gut mit ihrem Vater sprechen, und die Dinge waren unangenehm. Dann ändert sich Sawakos Herz allmählich, als sie Mori, einem gleichaltrigen Kollegen, näher kommt.