Mein Weihnachtsprinz Eine koenigliche Ueberraschung 2022 German EAC3 DL 1080p AMZN WebDL AVC - l69
.
Mein.Weihnachtsprinz.Eine.koenigliche.Ueberraschun g.2022.German.EAC3.DL.1080p.AMZN.WebDL.AVC-l69 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Mein Weihnachtsprinz Eine koenigliche Ueberraschung 2022 German EAC3 DL 1080p AMZN WebDL AVC - l69
Christmas with a Prince: The Royal Baby
Christmas with a Prince: The Royal Baby: Regie: Marco Deufemia Mit Nick Hounslow, Josh Dean, Hudson Ambrose, Kayla Isabelle Balan Things get complicated for the expecting Prince Alexander and Dr. Tasha when a Royal State Visit is planned abroad, passing through her hometown. The couple must struggle with defying tradition and delivering, literally, on expectations.
Genre: Romance | Laufzeit: 87 Min. | Sprache/(Audio)n:GER, ENG Video Stream: WEB-DL | Audio Stream: Dolby Digital 5.1 | Video Codec: MPEG-4 H.264 / AVC Hoster: TB, DDL, KF, RG | Größe: 6608,22 MB | Parts: 7 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]IMDb: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Genre: Liebesfilm Laufzeit: 93 Min. Sprache/n: Deutsch, English Audio Stream: Dolby Digital Video Stream: WEB-DL Video Codec: MPEG-4 H.264 / AVC IMDb:[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
.: Beschreibung :.
Es ist wieder Weihnachten und Dr. Tasha ist auf dem Weg nach St. Savarre zu Prinz Alexander. Als Tasha ankommt, überrascht Alex sie, indem er um ihre Hand anhält. Überglücklich beginnen die Beiden mit der Planung ihrer Hochzeit, die an Weihnachten stattfinden soll. Doch Prinzessin Miranda, sehr unglücklich über diese Entwicklung, schmiedet einen Plan, um die Hochzeit zu stoppen. Wird sie Erfolg haben oder werden Tasha und Alex ihr Happy End bekommen?
IMDB Titel: Mein Weihnachtsprinz - Eine königliche Überraschung
Genre: TV-Film, Liebesfilm Erscheinungsjahr: 2021 Ursprungsland: Canada IMDB: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] IMDB RATING: 5.7 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Besetzung: Kaitlyn Leeb, Nick Hounslow, Josh Dean, Melinda Shankar, Lanette Ware, Charles Shaughnessy, Suzanne Cyr, Tom Morton Sprache: Deutsch, Englisch Untertitel: Deutsch Größe: 6.43 GB Dauer: 01:27:48 Video Quality: Full HD Video Bitrate: 9196 Kbps Video Widht: 1920 Video Height: 1080 Audio Codec: A_EAC3 Video Codec: V_MPEG4/ISO/AVC